Gdzie jest moje zamówienie?
Możesz łatwo śledzić swoje zamówienie za pomocą linku, który znajduje się zarówno w potwierdzeniu zamówienia, jak i na koncie klienta. Potwierdzenie zamówienia zostało wysłane na e-mail. Jeśli posiadasz konto klienta, wszystkie informacje dotyczące zamówienia znajdziesz w zakładce „Moje zamówienia”.
Dostępność oraz ilość w magazynie
Staramy się,aby jak najwięcej produktów było dostępnych w magazynie.
Aktualny status magazynowy produktu możesz zobaczyć na stronie produktu. Produktom mogą towarzyszyć następujące oznaczenia:
W magazynie: produkt jest dostępny w magazynie i może zostać wysłany tego samego dnia lub w następnym dniu roboczym.
W magazynie od: produkt nie jest obecnie dostępny w magazynie, ale powinien być ponownie dostępny w określonym dniu.
Obecnie niedostępne: niestety nie mamy dokładnych informacji, kiedy produkt będzie ponownie dostępny. Możliwe, że u dostawcy wystąpiły problemy z dostawą produktu lub że producent napotkał trudności związane z produkcją. Możesz kliknąć „Powiadom mnie o dostępności” - dzięki temu otrzymasz automatyczne powiadomienie e-mail, gdy produkt będzie ponownie dostępny.
Wyprzedane: produkt nie jest już produkowany lub wycofaliśmy go z naszego asortymentu.
Termin dostawy zależy od kilku czynników, takich jak adres dostawy, usługa dostawy, dostępność towarów, czas zamówienia i metoda płatności.
Chętnie wyjaśnimy to bardziej szczegółowo:
Znalazłeś produkt, który Ci się podoba. W opisie produktu znajduje się informacja "Dostępny". Oznacza to, że jest on gotowy do natychmiastowej wysyłki. W koszyku można sprawdzić, kiedy produkt zostanie dostarczony.
Jeśli dodasz do koszyka inny produkt, który będzie dostępny dopiero później, data dostawy całego zamówienia ulegnie zmianie. Zamówienie zostanie wysłane dopiero wtedy, gdy wszystkie produkty będą dostępne. Nie wysyłamy produktów pojedynczo, a jedynie całe zamówienie.
Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z dostawą zamówienia, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?
Jeśli Twoje zamówienie jest już spakowane, nie możemy nic zmienić. Możesz jednak po prostu zwrócić towar po otrzymaniu. Jak to zrobić, dowiesz się w sekcji Zwroty.
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze spakowane lub wysłane, a chciałbyś coś zmienić, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Prosimy o przekazanie nam wszystkich ważnych informacji, takich jak:
- numer zamówienia
- który produkt należy zmienić, anulować lub dodać (numer artykułu, kolor, rozmiar, ...)
Jeśli wymienisz produkt lub dodasz go do zamówienia, możesz zmienić kwotę zamówienia, co wiąże się np. z dodatkowymi kosztami lub nadpłatami. Jeśli takie się pojawią, otrzymasz od nas wiadomość, w jaki sposób dopłacić brakującą kwotę lub zwrócimy Ci pieniędze. Prosimy o informację, jaka forma zwrotu będzie odpowiednia: voucher podarunkowy czy odesłanie środków na pierwotną metodę płatności.
Czy mogę anulować zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze spakowane, możesz je po prostu anulować. Tutaj znajdziesz przegląd swoich zamówień. Staramy się na bieżąco spełniać Państwa życzenia, jednak proszę pamiętać, że w momencie, w którym paczka jest już spakowana lub wysłana, nie możemy jej już anulować.
Co oznacza stan mojego zamówienia?
Po potwierdzeniu zamówienia możesz sprawdzić jego aktualny status na swoim koncie.
Wysyłka po dokonaniu płatności – oznacza to, że Twoja płatność jeszcze do nas nie dotarła. Zmiany w zamówieniu są możliwe w każdej chwili.
Przewidywana dostawa do … – otrzymaliśmy zamówienie, ale nie zostało jeszcze przetworzone. Zmiany z Twojej strony są możliwe w każdej chwili.
Zamówienie jest obecnie pakowane - produkty są obecnie pakowane i przekazywane firmie spedycyjnej. Zmiany nie są już możliwe.
Wysłano – zamówienie zostało wysłane.
Anulowane - Twoje zamówienie zostało anulowane.
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia.
Być może potwierdzenie Twojego zamówienia trafiło do folderu ze spamem? Prosimy o sprawdzenie folderów oferty i spam. Jeśli nie widzisz potwierdzenia w swojej skrzynce, być może wpisałeś nieprawidłowy adres e-mail lub proces zamawiania nie został poprawnie zakończony. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Chętnie Ci pomożemy!
Moje zamówienie jest prezentem.
Kartka z życzeniami
Masz możliwość dodać do zamówienia osobistą kartkę z życzeniami. Możesz wybrać pomiędzy różnymi motywami, dodać osobistą wiadomość i zrobić podgląd karty.
Po złożeniu zamówienia nie jest możliwe wybranie opcji dodania kartki z życzeniami.
Czy faktura jest dołączona do przesyłki?
Faktura jest wysyłana pocztą elektroniczną i nie jest dołączana do przesyłki. Jest to szczególnie praktyczne, jeśli chcesz wysłać zamówienie z opakowaniem na prezent. W takim przypadku paczka jest wysyłana na adres dostawy, a faktura jest automatycznie wysyłana na adres e-mail zapisany w systemie.
Nawet jeśli adres dostawy i adres rozliczeniowy są identyczne, paczkę prezentową i fakturę otrzymasz osobno: paczka zostanie wysłana na podany adres, a faktura zostanie wysłana tylko e-mailem.
Jak otrzymam fakturę/rachunek?
Rachunek jest zawsze wysyłane e-mailem. Możesz łatwo pobrać jego kopię ze swojego konta klienta podczas składania zamówienia.